miercuri, 15 iunie 2011

Green Apple

Pentru ca este vara m-am gandit sa va propun cocktailul meu preferat Green Apple de care m-am indragostit acum cativa ani buni intr-un weeked cu fetele la mare. Am baut acest cocktail intr-o multime de alte locatii insa cel de atunci, de la restaurantul New Safari din Constanta, a ramas THE BEST! Dupa cateva incercari am recreat reteta care e musai sa contina lichior de curacao, este ingredientul esential peste care multe localuri sar, iar cocktailul Green Apple nu mai este.... adevaratul Green Apple
Iata ce va trebuie:

- 1 lime
- suc de mere
- lichior de curacao
- cateva cuburi de gheata
- zahar brun
- scortisoara

Dupa ce spalati bine lime-ul il taiati cubulete pe care le storceti inainte sa le aruncati in pahar. Gheata ideal e sa fie pisata, dar merg si cuburile. Adaugati suc de mere, putin lichior sau sirop de curacao (eu iau lichiorul din hipermarket si nu am gasit decat cu alcool), zahar brun daca e nevoie (de obicei sucul de mere e suficient de dulce) si presarati putina scortisoara deasupra. Pentru ornat se pot folosi felii de mar verde sau lime
Rezultatul este delicios si foarte racoritor

2 comentarii:

Ioana spunea...

Aoleu, adica Green Apple-ul pe care l-am baut la tine era cu alcool???? De-asta conducea Andreea asa impetuos?! :-D

p.s. welcome to za blogosfera :-))))

Monica spunea...

Mda, tehnic era cu alcool, dar cantitatea a fost infima asa ca sigur nu a avut nimic de-a face cu stilul de condus al Andreei :))) Impetuos sau nu a fost meritul ei :)))

p.s. thanks! ma mai joc si eu in cele 15 min/zi pe care mi le lasa libere Rares