luni, 8 august 2011

Splendida cetate a celor o mie de sori

Nu as putea scrie niciodata o recenzie mai buna decat cea a Ioanei, asa ca aceasta este o invitatie de a citi articolul Ioanei si bineinteles cartea lui Khaled Hosseini. Va spun doar ca si eu am trait o mie de emotii citind povestea lui Mariam, a Lailei, a Azizei, am suferit la fiecare lovitura, am fost rascolita de toate suferintele si umilintele indurate, iar la sacrificiul lui Mariam nu mi-am mai putut stapani lacrimile.
Multumesc Ioana si Andreea, este o carte superba, nu am putut sa o las din mana si imediat voi incepe Vanatorii de zmeie.


4 comentarii:

Ioana spunea...

Uff, ma faci sa rosesc mataluta :-D Multumesc si eu pentru cuvintele frumoase si ma bucur mult ca ti-a placut cadoul nostru...

Monica spunea...

Nu trebuie sa fii modesta :) Da, mi-a placut mult

Andreea X. spunea...

Si eu ma bucur ca ti-a placut. :-*
Ai citit si "Vanatorii de zmeie"?

Eu de cand am devorat cartile astea doua nu prea imi vine sa mai citesc alta carte... Mi-au placut atat de mult ca nu stiu daca o sa citesc prea curand ceva care sa ma impresioneze la fel... Bine, nici timp de citit nu prea am avut in ultima vreme, dar totusi... as mai vrea inca o carte scrisa de Hosseini.

Monica spunea...

Da, am citit-o si m-a rascolit si mai mult, probabil din cauza ca e cu copii si sunt mult mai sensibila la subiectul asta acum. Ai dreptate, e putin probabil sa gasesc in viitorul apropiat o carte la fel de impresionanta