miercuri, 19 octombrie 2011

Oops, I googled again

Cami si Maria au postat pe blogurile lor cateva din chestiile pe care oamenii le cauta pe Google. Cum de fiecare data am ras cu lacrimi m-am uitat si eu curioasa la statisticile blogului meu. Recunosc ca sunt un pic invidioasa, n-am nimic despre treninguri conice, nici despre cantitatile de porumb necesare unui cal, nici daca sa-ti bati sau nu copilul, blogul meu a iesit doar la cautari cuminti de genul little black dress, dress, cocktail menta, totusi s-au mai strecurat si cateva chestii haioase:

Cafea la 4 dimineata - n-am baut niciodata cafea la 4 dimineata. De fapt ce vrei sa stii? Daca ai voie? Unde o gasesti? Cum se face?
Actorii din supernatural sunt 2 - Aia 2 sunt aia draguti, ei de fapt sunt mai multi. Daca ar fi doar 2 ar fi plictisitor
De ce se pune cianura in cafea - Pe bune??? Adica cum, on a regular basis? :)) N-am incercat niciodata si parca nu m-as risca
Lichior de ciocolata san marino pret - Imi pare rau, nu e in baza mea de date
Cum se spune la martipan pe italiana - Marzapane. Cu placere! Data viitoare incearca Google Translate
La muzeul martipanului din Budapesta primesti - Stii tu ca primesti ceva, dar nu mai tii minte ce :)) O bombonica de martipan, ce credeai?
Supernatural 6 doi barbati si jumatate - Crezi ca ar merge combinatia asta? Eu nu cred...
Am mai povestit ca nu prea - ...ca nu prea stiu ce sa gugalesc asa ca scriu inceputul unei fraze si dau search sa vad ce iese. Am nimerit? :D
De citit alfabetul - asta suna ca un task pe ordinea de zi. Ce mai ai pe lista?
bucurie de mama un desen frumos realizat pentru ea - nu inteleg exact despre ce e vorba, dar sunt sigura ca e ceva foarte frumos, mamei o sa-i placa!
am vazut boston legal - Bravo tie! Eu nu l-am vazut
cea mai minunata cafea - Tine de gust. Eu spun ca e cafeaua la ibric a mamei, dar nu e disponibila online
daca as fi fost o stare as fi fost iubire -  Ce dragut! Dar daca stii sigur de ce ai nevoie de confirmare pe google?

4 comentarii:

Anca Toader spunea...

Lasa ca eu sint si mai invidioasa ... toate cautarile mele au in componenta cuvantul "emiliuta" sau " un copil fericit". :D

Monica spunea...

Ba eu as spune ca in cazul tau google isi face treaba si surprinde exact esenta blogului. Emilia este un copil fericit!

Anca Toader spunea...

Multumesc ... cu intarziere.

Ioana spunea...

M-ai distrat tare de tot cu postul asta, de cand cu voi mi-am salvat si eu toate cautarile la care a iesit blogul meu de-a lungul timpului asa ca poate o sa le pun si eu pe blog, la un moment dat :-))