marți, 1 noiembrie 2011

Feerie la Venetia

Una din cele mai frumoase amintiri din Italia este fara indoiala ziua pe care am petrecut-o la Venetia in timpul carnavalului. O zi a fost insa prea putin si pentru Venetia si pentru carnaval asa ca de atunci tot visez sa ma intorc. Pentru cine viseaza frumos ca mine trebuie sa stiti ca urmatorul carnaval are loc in perioada 11-21 februarie 2012, iar tema de anul acesta este teatrul, un motiv in plus ca sa-mi doresc sa fiu acolo! Ca sa fie totul perfect mi-as dori nu numai sa urmaresc parada costumelor fabuloase, dar si sa particip macar la unul din numeroasele baluri date in cinstea acestui eveniment spectaculos, un bal unde as purta o rochie extraordinara si bineinteles o masca venetiana minunata. Daca balul respectiv ar fi chiar faimosul Bal al Dogelui nici ca as putea cere mai mult. Daca va doriti si voi sa vedeti Venetia in haine de sarbatoare nu mai aveti nicio scuza, v-am anuntat din timp ca sa faceti toate rezervarile necesare.

LA VITA E TEATRO. TUTTI IN MASCHERA!







2 comentarii:

Ioana spunea...

Este pe "must see"- list Venetia in timpul carnavalului, cred ca v-am mai spus, asa ca nu faci decat sa imi faci pofta, iar :-)

Monica spunea...

Ioana, e pe lista mea de must see again inca de atunci. Poate 2012 e cu noroc, mai ales ca-mi place tema de anul asta