miercuri, 30 noiembrie 2011

De ce iubesc Romania

Azi in zi de sarbatoare vorbim numai de bine, da? 
Nu am postat un mesaj video la Protv, dar va spun voua aici de ce:

- pentru ca aici m-am nascut, am crescut, am invatat, am iubit, am suferit, am plans, am ras, am fost fericita, am fost mireasa, s-a nascut fiul meu
- pentru ca aici sunt toti cei pe care ii iubesc si fara de care nu m-as simti intreaga
- pentru ca ma infior atunci cand aud imnul national
- pentru ca simt mandrie atunci cand vad/aud povestile romanilor de succes sau atunci cand sportivii romani castiga medalii
- pentru ca este atat de frumoasa
- pentru ca atunci cand am fost departe i-am gasit calitati nebanuite, mi-a fost dor de ea, am cautat-o si am regasit-o in lucruri simple, marunte, chiar si intr-o eugenie

La multi ani Romania!


2 comentarii:

Ioana spunea...

Intrebarea care se pune este: Romania ne iubeste pe noi? Eu am din ce in ce mai des impresia ca nu :-(

Monica spunea...

eu am zis ca nu spun nimic de rau :) Totusi cred ca saraca Romania ne iubeste, noi romanii nu prea ne iubim noi intre noi