vineri, 9 septembrie 2011

Cand a trecut 1 an?

Acum exact 1 an incepeam o zi relaxata si linistita. Mai aveam 4 zile pana la cezariana programata, stiam ca doctorita mea se intorsese din concediu, asa ca nu aveam altceva de facut decat sa-mi savurez cafeaua si sa mai comentez ceva pe Facebook. Cautand in comentariile de pe Facebook la o poza cu mine insarcinata am aflat ca am primit telefonul undeva intre 11.31 si 11.49, adica exact diferenta intre "mai am 4 zile pana nasc" si "tocmai am aflat ca nasc diseara". La spital "diseara" s-a transformat in "noaptea/dimineata asta" depinde cum interpretati ora 2.00 a.m. (10 septembrie 2010), cand a aparut puiul meu Raresica.
A trecut 1 an si mogaldeata mea cat o franzela a crescut si ma alearga acum peste tot, inca ii e teama sa-mi dea drumul la ultimul deget desi nu-l ajut mai deloc la mers. La 4 luni si 8 zile :) i-au aparut primii 2 dintisori, acum are 8. Am aflat cat de frumos suna ma-ma spus de un pui mic, Rares mai spune ta-ta, ta-ta-e, ca-ca, ba-ba, ga-ga, a-pa, pa-pa, nea-nea si cam atat. L-am privit razand in hohote, bucurandu-se de fiecare descoperire, ridicandu-se in fundulet, apoi in picioare, apoi intr-un final s-a prins si cum e cu mersul de-a busilea, a invatat sa se dea jos din pat singur si am rasuflat usurata macar in privinta asta. Am trecut si de marea diversificare, la inceput cu poticneli, acum e ok, singura problema ar fi ca nu vrea decat mancare pasata, dar sper sa trecem si de etapa asta cat de curand. Imi adoarme in brate seara de seara (cu exceptia a 5-6 seri cand am fost plecati) si de fiecare data mi-e greu sa-l las din brate si sa-l pun in patut, e atat de dulce, de mic si de fragil.
La multi ani puiul mamii! Mami te iubeste mult de tot!!! A trecut atat de repede 1 an....


Legenda:
In ordine: 1 zi, 1 luna, 3 luni, 6 luni, 9 luni, aproape 1 an si bonus - botez

5 comentarii:

Andreea X. spunea...

La multi ani!!!!!!!!! Sa fiti sanatosi cu totii, sa va bucurati impreuna de tot!
Nici mie nu-mi vine sa cred c-a trecut deja un an....mai ieri ne organizam nuntile, apoi ieseam ca fetele la ceai, la mall, la banica :D... uffff, ce zboara timpul!

pup cu drag! :-* :-* :-*

Cami spunea...

La multi ani, Rares! Sa fii sanatos si fericit!
Ce mamica frumoasa are Rares! :X

Monica spunea...

Multumesc Andreea si Cami! :*

Maria spunea...

Sa va traiasca, Monica! Sa fie sanatos si sa aiba noroc!
PS: in a doua poza (cea de la o luna, cred) seamana foarte bine cu fiu-miu tot pe la varsta aceea. Nu stiam poza :))

Monica spunea...

Multumesc Maria! La fel va doresc si voua!