vineri, 2 septembrie 2011

Leapsa cu poza

Tot navigand pe net am dat peste o leapsa amuzanta.
1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same

Mda, in primul rand trebuie sa explic ca nu am mii de poze cu Banica in calculator si este doar soarta ca am nimerit-o fix pe asta! Poza e de la concertul de Craciun din 2009 unde am fost cu Ioana si Andreea. A fost super!!! Da, da, imi place Banica! :))

Leapsa o dau mai departe catre Ioana, Maria, Cami, Anca si oricine vrea sa arate ce are ascuns prin calculator :)

5 comentarii:

Anca Toader spunea...

Nu stiu de ce n-am buton de atasare poze, dar a 4a poza din al 4 lea folder este una din parcul de la Sala Sporturilor cand testam aparatul foto sa vad "ce poate".

Andreea X. spunea...

:)) Hai ca asta-i tare!!! Cand am vazut poza mi-am amintit de concertul nostru, dar nu ma gandeam ca poza e chiar de atunci... Desi nici fan inrait nu te stiu, sa ai calculatorul plin cu Banica... :))) Ce seara frumoasa, atat prima cat si a doua parte. :D Mi-e dor! :-*

Monica spunea...

@Andreea: daca stau bine sa ma gandesc parca a doua parte a fost mai frumoasa decat prima, deci nu sunt fan inrait! Am zis! :))

Monica spunea...

@Anca: esti norocoasa, ai nimerit un peisaj dragut, nu ca mine sa dai explicatii despre ce ascund prin calculator :))

Cami spunea...

Gata, cu mare intarziere am raspuns si eu provocarii.
Multumesc.