marți, 27 septembrie 2011

Despre fotbal, suporteri si spectacol

Duminica am facut ceva ce nu credeam ca o sa mai fac vreodata dupa o experienta de acum cativa ani. Am fost la meci! Mare inaugurare mare in oras, avem stadion nou, toata lumea vorbeste despre asta asa ca hop si noi. La George nu e mare surpriza, el a mai fost pe la meciuri cu baietii, dar de data asta am mers in familie: eu, George si tata.
Experienta de anul acesta a fost diferita din toate punctele de vedere. Stadionul e intr-adevar foarte frumos, am vazut un meci cu multe goluri (din pacate) si un rezultat umilitor de 1-5, dar ceea ce m-a impresionat a fost spectacolul din tribune, nu stiam ca echipa orasului are o galerie atat de devotata care s-a organizat excelent, au avut o coregrafie frumoasa si au cantat fara intrerupere din primul pana in ultimul minut in ciuda rusinii de pe teren. N-o sa spun acum ca nu mi-au auzit urechile lucruri pe care o doamna respectabila n-ar trebui sa le auda, dar mi-am asumat riscul asta cand m-am dus la stadion. Oricum proportia scandarilor contra echipei adverse a fost infinit mai mica celor pentru sustinerea echipei. Cele 11 perechi de picioare stangi au avut totusi decenta la sfarsitul meciului sa vina si sa-si aplaude ei insisi galeria, sa-si ceara scuze si sa le multumeasca. Desi nu meritau, fanii i-au rechemat pe teren si le-au cantat din nou (vezi video).
Am plecat de la meci cu o impresie buna, nu mi-a parut nicio secunda rau ca am dardait putin sau ca mi-am petrecut seara de duminica la un meci de fotbal cu un asa rezultat, spectacolul suporterilor a facut toti banii.



4 comentarii:

Andreea X. spunea...

Ca veni vorba, sambata am facut ceva ce nu credeam ca o sa fac vreodata, mai precis am JUCAT fotbal (ma rog, "jucat" = am fugit de minge, de adversari, de tot... ma plimbam pe teren cu mainile in buzunare)! :D :(( Si asta pt ca a fost una dintre activitatile impuse in teambuildingul nostru super-corporatist, plin de activitati cu tematica profesionala, reguli, interdictii (cea mai tare a fost interdictia de a parasi locul desfasurarii - undeva in Azuga :D) etc.... Ma rog, m-am umplut de nervi mai tot timpul, iar meciul de fotbal impus (echipe mixte) e in top 3 cele mai urate momente pentru mine!
Asta despre fotbal... in rest mi-e dor de voi! :-*

Monica spunea...

Pfff, ce urat!!! Si eu ma fofilam daca eram in locul tau. Unii oameni nu inteleg ca in teambuilding trebuie sa-si relaxeze angajatii nu sa-i streseze mai rau.
Si mie mi-e dor de voi!

Cami spunea...

Si eu vreau sa merg la un meci pe noul stadion. Meciul cu Belarus (cred) nu m-a inspirat, astept unul mai pricopsit.

@Andreea: :) Stiam eu ca mai sunt si alte motive pentru care nu vreau sa lucrez intr-o companie de-asta decat cele 2000 care mi-au venit in minte in prima fractiune de secunda cand m-am gandit la asta!

Monica spunea...

Cami daca te referi la Arena Nationala eu as merge la Manchester United, mi se pare mai interesant decat Belarus :)