vineri, 12 august 2011

Deliciu de vara

Recent am fost intr-o mini-vacanta, doar 3 zile mai mult nu ne-a lasat sufletul sa stam departe de Rares, dar tot am reusit sa bifez 3-4 chestii din lista asta. Cum mini-vacanta s-a suprapus cu ziua mea am bifat cu spor numarul 6 din lista asta :D! Oferta fiind fara numar, fara numar pe langa preferatele clasice am zis sa incerc si ceva nou si am descoperit deliciosul cocktail New York (n-are legatura cu clasicul cocktail New York, probabil nu stiau ca mai exista unul). Suc de ananas, portocale, lichior de curacao, menta, vodca - chiar meritam ceva atat de buuuun de ziua mea, nu? Si tocmai pentru ca a fost atat de bun m-am gandit sa impartasesc cu voi descoperirea, puteti incerca si acasa!

2 comentarii:

Ioana spunea...

Ha! Daca e verde, e de mine, am notat :-)))

Monica spunea...

:))) Eram precisa!!! Unde mai pui si ca e buuuun de te lingi pe ... pai in cazul de fata :)