miercuri, 24 august 2011

La plimbare cu copilul.In Romania

Am tot citit in ultima vreme despre intamplari in parc, unele amuzante, altele triste, unele de-a dreptul halucinante. Eu am mai povestit ca nu prea socializez in parc pentru ca Rares inca nu e interesat de joaca cu alti copii, plus ca domnisorul vrea sa fie plimbat si se plictiseste imediat daca ma asez pe banca in parc, asa ca tot fac kilometri cu caruciorul. Ai spune ca avand aceasta activitate in mare parte din timp solitara nu as putea sa am parte de intamplari ciudate. Totusi traim in Romania, o gradina maaaaare, si nu puteam sa fac tocmai eu exceptie, asadar va prezint doua specimene:

1. Doamna cu hipnoza. Pe aceasta doamna am intalnit-o stand la coada la un chiosc in drum spre parc. In timp ce eu incercam sa cumpar apa si o revista doamna s-a bagat in seama cu Rares, toate bune pana cand o vad deodata ca se schimba la fata si imi arunca o privire uluita. "Doamna, dar nu aveti nimic rosu in carucior!!!" Aici urmeaza greseala mea: i-am raspuns plicitisita ca nu cred in prostii din astea. Replica mea neinspirata (sa nu faci ca mine, daca va loviti de asa ceva mai bine raspundeti ca ati uitat funda/baticul/pamponul plus mataniile si 5 cruciulite acasa) a generat o reactie altfel decat ma asteptam. Cucoana s-a inrosit la fata si a inceput sa turuie nervoasa cum sunt o inconstienta si mai mult nu ma uit la televizor, NU CITESC (!!) si nu stiu ca functioneaza HIPNOZA!! Recunosc ca eram cat de cat pregatita pentru aberatii despre deochi si nu am anticipat partea cu hipnoza asa ca n-am mai fost in stare sa spun nimic. N-am stiut cum sa plec mai repede de acolo, ghinionul meu ca vanzatoarea de la chiosc se misca in reluare. Pana la intrarea in parc am tot auzit-o pe cucoana comentand aprins cu alta in spatele meu despre parintii astia inconstienti si nepasatori, despre pericolul hipnozei si alte baliverne de genul. Imi pare rau ca nu am avut prezenta de spirit atunci sa-i trantesc cateva, dar pe bune...hipnoza???

2. Domnul cu extraterestrii. Pe acest domn l-am intalnit la distanta de vreo 4 blocuri de casa, seara, in timp ce ma intorceam din parc. Tocmai atunci ma lovise inpiratia ca s-ar putea sa-i fie sete lui Rares si m-am oprit sa-i dau apa. Culmea, Rares care in perioada aia nu era mare amator de apa (spre disperarea mea) nu mai dadea drumul la biberon. Si atunci apare domnul care isi cere scuze ca ma deranjeaza si ma intreaba daca fumez. Intotdeauna cel mai bun raspuns e NU indiferent daca fumati sau nu pentru ca din start taie cam orice posibilitate de continuare a discutiei. Si oricum n-are nimeni treaba daca eu mai pipez cate o tigara, hai doua pe zi. Domnul pare multumit, chiar ma felicita si isi vede de drum, eu am rasuflat usurata. Dupa cativa pasi se intorce: "Dar aveti in familie persoane care fumeaza." Am sesizat imediat ca nu era o intrebare si i-am raspuns cu un "mda" plictisit sperand sa se prinda si el. Imi intinde un pliant despre efectele nocive ale fumatului cu rugamintea sa le dau rudelor vicioase poate asa renunta la fumat :)) si iar isi vede de drum. Parea chiar grabit. Dupa cativa pasi se intoarce iar si imi mai intinde vreo 2-3 pliante, poate am mai multi viciosi, apoi da sa plece iar, dar tocmai cand ma pregateam sa-i spun ca am destule pliante pentru toti fumatorii pe care ii cunosc vine intrebarea: "Dar stiti ca exista fiinte nemuritoare pe alte planete, nu?" M-a blocat, dau din nou dovada de o totala lipsa de spirit si ii raspund ca tuta ca nu stiam. Drept urmare, cu mana intepenita pe biberon am ascultat cateva minute (doar atat, omul chiar se grabea) cum fumatul e un pacat groaznic si oricat ai fi de bun Dumnezeu nu te iarta daca fumezi, dar daca te lasi....ei, atunci ai sansa extraordinara de a intalni fiintele extraterestre nemuritoare si nefumatoare si mai mult iti iarta si celelalte pacate (crima, furt, miniuni, viol etc oricum din astea mai neinsemnate ...). Dupa 2-3 minute de explicatii si invataturi domnul si-a cerut scuze ca se grabeste si de data asta a plecat in treaba lui. Am fost tentata sa arunc pliantele in primul cos, dar m-am gandit mai bine si le-am dus acasa, daca George ar vrea sa vada extraterestrii?

6 comentarii:

Maria spunea...

:)) Aha, deci d-aia nu i-am vazut eu... Mi-a zis si mie cineva ca ar exista si ne-ar vizita perioic, da', pentru ca fumez, nu i-am intalnit... :))
Intr-adevar, e plin de ei pe strazi. E cam greu sa-i tii pe toti in balamuc, se pare... :D

Monica spunea...

Da, nici eu nu i-am vazut inca si nimeni din familia mea. Asta e, o sa ardem toti

Anca Toader spunea...

Amandoua persoanele erau in Ploiesti ?

Monica spunea...

Da Anca, dar puteau sa fie oriunde, asa cum spunea si Maria e plin de ei pe strazi. Cate specimene n-am vazut si in Bucuresti in ultimii...12 ani

Ioana spunea...

Eu cred ca incercau sa se dea la tine amandoi, te-au vazut asa draguta si ce si-au zis?! :-))))))

Monica spunea...

Aoleu Ioana!!! Si un barbat si o femeie si amandoi spre varsta a 3-a?? Sper ca nu! :))