luni, 29 august 2011

Leapsa muzicala

Am primit din nou de la Ioana o leapsa draguta si m-am pus imediat pe treaba.
1. Numește o formație sau un cântăreț care nu-ți vine să crezi că ți-a plăcut când erai mai tânăr.
New Kids On The Block. Sau Backstreet Boys? Care e mai rau? Backstreet Boys, am zis!!
2. Numește o formație sau un cântăreț pe care o/îl urai în tinerețe și pe care acum o/îl adori.
Depeche Mode. E prea mult spus ii uram/ii ador, mai degraba atunci nu vroiam sa-i ascult, iar acum imi plac.
3. Numește o formație sau un cântăreț care a trecut testul timpului, care îți place de la început și până acum.
Bon Jovi, Aerosmith, Madonna, Lenny Kravitz, Guns N’Roses, Michael Jackson, Elvis Presley, Eminem, Take That
4. Numește un cântec căruia nu-i poți rezista și te apucă bâțâiala sau datul din picioare.
5. Numește un album de pe care îți place să asculți fiecare melodie.
6. Numește o formație sau un cântăreț de care ești atât de sătul încât îți dorești să nu mai auzi în veci de ea/el.
Pepe J)
7. Numește o formație sau un cântăreț pe care partenerul tău sau prietenii o/îl adoră și tu nu-l poți suferi.
Greu....ce le place prietenilor si ce nu-mi place mie...oare...Lady Gaga??
8. Cover-ul tău preferat.
Knockin’ on heaven’s door – Guns N’Roses (orig. Bob Dylan)
9. Cântecul sau formația preferată în secunda asta.
In secunda asta.....Rihanna – Man Down

Oricine are chef este invitat sa preia aceasta leapsa relaxanta si amuzanta

2 comentarii:

Ioana spunea...

Pfuaaaii, cum am putut sa uit de Guns si Elvis Presley??? Bine, sunt sigura ca nu sunt singurii pe care i-am uitat :-)

Ti-au placut NKOTB??? Hahaha, let me perpelate myself :-D

Monica spunea...

Ha, ha...mda, mi-au placut, nici nu mai stiu cati ani aveam. Vezi totusi ca am schimbat, mi-am dat seama imediat ca la NKOTB as rezista si acum la 1-2 melodii pe cand la Backstreet Boys nu.