vineri, 26 august 2011

Goana dupa cadou. Ajutoooorrrrr!!!

Pe 10 septembrie Rares face un an si sunt intr-o ceata groasa rau in ceea ce priveste cadoul lui. Ne-am hotarat sa nu-i luam tricicleta anul asta pentru ca sta linistit in carucior si alta utilitate nu cred ca are in afara de cea de inlocuitor al acestuia pana cand nu va pedala singur. Tricicleta ar fi fost totusi o alegere usoara....
Cateva chestii la care m-am gandit:
 In primul rand as vrea un cadou pe care sa poate sa-l foloseasca la 1 an. Zebra imi place foarte mult, dar el inca nu are o mare stabilitate in picioare, inca nu merge singur si nu sunt sigura ca va sti ce sa faca cu ea. Poate ar fi un cadou mai potrivit de Craciun? De luat vreau neaparat sa i-o iau. Jojo si masinuta sunt recomandate de la 18 luni, deci nici cu astea nu cred ca va sti ce sa faca, sau....?
M-am mai gandit la niste jucarii gen "shape sorter", am niste albume foto intr-o cutie de lemn si tot timpul le scoate din cutie apoi se chinuie sa le puna inapoi si tot asa. Dar oare nu e prea banal?
Cineva mi-a sugerat o mini plasa de sarit, dar nu stiu cat de recomandata este la 1 an.
Va rog sa ajutati o mama disperata si sa-mi dati niste idei de cadou sau sfaturi legate de jucariile de mai sus!

9 comentarii:

Dana spunea...

Noi la 1 an i-am luat tricicleta, dar a primit si zebra si masuta vtech. Ii place zebra , se urca pe ea acum si se da si jos singurica.

Anca Toader spunea...

Hai ca am inceput cautarile, am gasit asta : http://www.noriel.ro/jucarii_copii_Jucarii_infant_0-3_ani/jucarie_Happy_Stack , http://www.noriel.ro/jucarii_copii_Jucarii_infant_0-3_ani/jucarie_MICUTUL_SOFER , http://www.noriel.ro/jucarii_copii_Jucarii_infant_0-3_ani/jucarie_Jungle_Friends_Activity_Walker , http://www.noriel.ro/jucarii_copii_Jucarii_infant_0-3_ani/jucarie_Micul_sofer .

Monica spunea...

@Dana: masuta are si Rares, doar ca e LeapFrog, e foarte incantat de ea. Zebra e clar una din variante, doar ca nu stiu daca o iau acum sau de craciun. Tricicleta primeste la 2 ani, macar peste un an nu mai stresez pe nimeni cu intrebari :)

Monica spunea...

@Anca: multumesc pentru tema, imediat ma apuc de cercetari! Daca imi mai vin idei iti spun ca doar suntem in aceeasi oala :)) Daca nu ai masuta o poti lua in considerare

Anca Toader spunea...

Ea nu prea mai are stare, merge de vreo 2 saptamani si colinda peste tot in casa. De fapt, deocamdata mai mult stam afara. Dar imi vor trebui idei pentru zilele urate ale toamnei.

Deni spunea...

Pun si aici mesajul :)

Niciuna din ele nu e pentru 1 an :)
Ce zici de un calut/ponei? Fiu'miu il are pe asta si e incantat de el! Zilnic il calareste! http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=3121248
Sau Zebra de la Vtech. Asta i-am luat-o noi la 1 an. http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=4085337&prodFindSrc=search

Ioana spunea...

Mie imi place mult masinuta din ultima poza, daca pot sa-mi bag codita (codita in furculita, desigur :-D). Zebra (asta era? eu nu m-am prins :-)) mi se pare periculoasa, daca pica de pe ea? Zic si eu, fara sa ma pricep nevoie mare...

Monica spunea...

@Deni: multumesc si aici! mi-ai dat de gandit serios! :)

Monica spunea...

@Ioana: ochiul tau de randunica n-a vazut dungile? :))) Zebra nu este inalta, am vazut un filmulet demonstrativ, nu cred ca e mare pericol, dar oricum Deni mi-a dat o sugesie mult mai sigura cu zebra-scuter. Masinuta e intr-adevar foarte draguta, nici nu ma gandeam sa-i luam masinuta pana cand n-am vazut-o pe asta. Vezi ce greu e?