marți, 8 noiembrie 2011

Unde mergem cu copilul (1) - Amintiri din copilarie

Nu stiu cum e pentru voi, cei care aveti copii mici, dar pentru mine ideea de vacanta cu copilul inca e un subiect complicat. Trebuie sa pleci cu casa in spate, copilul e nervos in masina pentru ca nu-i place legat in scaun, relaxare pentru parinti nu exista, noua ne place sa ne plimbam, sa vizitam locuri noi si e greu avand in vedere ca programul se face in functie de orele de masa si somn ale copilului. Dar cand e vorba sa-l lasam acasa ni se rupe sufletul, iar in cele 2 iesiri (2-3 zile fiecare) n-am reusit deloc sa savuram momentul de libertate asa cum ar fi trebuit. Cea mai mare rasplata a noastra e sa-l vedem cum se bucura, asta merita orice efort din partea noastra, asa ca m-am gandit sa va impartasesc ce locuri i-au placut lui Rares, poate va dau o idee de vacanta/excursie.

Intr-un weekend prelungit in care planuisem indelung o iesire relativ aproape de casa am reusit sa plecam la drum fara un plan bine pus la punct nici macar in privinta cazarii. In calatoria noastra spre Tinutul Secuiesc am fost nevoiti sa facem un mare ocol prin Moldova si atfel am poposit pentru o noapte la Targu Neamt. Fiind in zona am incercat sa profitam si sa vedem cateva manastiri, dar ne-am oprit la una si jumatate, inutil sa va spun de ce :)) Cea mai mare atractie a fost parcul tematic Ion Creanga unde Rares al meu la 11 luni a fost in extaz! De fapt toti copiii erau extrem de entuziasmati si nu se mai indurau sa se desprinda de personajele lui Creanga. Daca sunteti prin zona cu copiii nu ratati o vizita aici, o sa le faceti o mare bucurie. O alta distractie pentru Rares a fost plimbarea pana la Cetatea Neamtului, insa noua ne-au iesit ochii impingand caruciorul si nici la coborare n-a fost tocmai usor.

Voi ce idei imi dati? Ce locuri dragute pentru copii ati descoperit?

prima camera de hotel


de abia l-am desprins de smotocei


noroc iedutule!

uitandu-se gales la Smarandita
ursul n-a fost deloc fioros
la Cetatea Neamtului

4 comentarii:

Ioana spunea...

Ce moaca are cu bonetica aia :-)))))))

Monica spunea...

Mie mi se pare ca e o palariuta de pescar :))) Dar da, e funny :))

AnatyDesign spunea...

Vaii ce frumos.Idei nu am,asa numai bine le preiau de la tine :) O familie frumoasa :)

Monica spunea...

Multumesc! O sa mai vin cu idei si sper sa descopar cat mai multe locuri bune pentru pitici