joi, 29 decembrie 2011

Promisiuni pentru Anul Nou

Ca sa continuam cliseul dupa lista pentru Mos Craciun o sa fac o lista cu cateva din lucrurile pe care mi le doresc anul viitor, nu sa le primesc ci sa le indeplinesc singura-singurica.

- sa petrecem mai mult timp in 3
- sa petrecem mai mult timp in 2
- sa demaram proiectul "casuta noastra" si mai ales sa ne hotaram unde va fi asta
- sa ma apuc in sfarsit de o dieta si sa  ma tin de ea. Din acelasi registru: sa nu mai aman aiurea mersul la sala, sa imi fac macar un abonament la masaj si impachetari. Daca reusesc sa ma tin de toate astea sper ca pana la vara sa dau jos nesuferitele alea de 8 kg in plus, sa scap de celulita si vergeturile alea cadou de la Rares
- sa ne hotaram daca mai vrem sau nu al doilea copil
- daca ne hotaram ca Rares va fi singurul copil as vrea sa-mi fac un fond separat unde sa economisim pt un boob job mic-mic
- sa ajut mai mult cateva familii care stiu eu ca au nevoie
- sa ies mai mult cu fetele, sa nu ma mai afund in rutina zilnica, sa fac mai multe lucruri dragute pentru mine, sa merg la concerte/teatru/opera mai mult de o data pe an
- sa invat sa gatesc
- sa-mi inving macar o data teama si sa fac cel putin un lucru pe care nu l-as face in mod normal
- sa scap de cardurile de credit
- sa-mi fac ordine in toate lucrurile si sa arunc tot ce nu-mi trebuie fara sa mai pastrez junk-uri just in case
- sa nu mai cumparam porcarii scumpe pe care nu le folosim
- sa ignor profetia maiasa si sa o conving pe bunica mea sa faca la fel

Lista ramane deocamdata deschisa. Voi ce va propuneti sa faceti in 2012?


5 comentarii:

Ioana spunea...

Boob job? Are you insane, woman?! :-)

Monica spunea...

:))) Stiu cum suna, dar visez la asta de mai mult de 1 an

Monica spunea...

ma rog, iti dai seama care e cauza si nu e ceva care se poate remedia in alt fel :(

Andreea X. spunea...

eu n-am nicio lista, imi doresc numai sa fim sanatosi si sa ne bucuram de tot ce ne va aduce 2012... ;)
si vreau sa te ajut sa-ti indeplinesti una dintre liniutele de mai sus, asa ca: mergi la concert la brenciu (22 sau 23 martie)?

Monica spunea...

Andreea: DAAAAAAAAAAAAA VREAU!!!!