sâmbătă, 17 decembrie 2011

Scrisoare pentru Mos Craciun

Draga Mos Craciun,

te rog sa ma ierti ca iti scriu atat de tarziu. Stiu, esti foarte ocupat, ar fi trebuit sa-ti trimit scrisorica asta mai din timp, dar stiu si ca esti foarte bun, generos, descurcaret asa ca sper din tot sufletul sa iei in seama si listuta mea.  

Imi doresc sanatate pentru toata familia mea, sa avem sarbatori fericite, linistite, sa ne bucuram ca suntem impreuna
Imi doresc draga Mosule sa ai timp sa vizitezi macar toti copiii din lume daca nu si adultii
Imi doresc sa pot sa-i indeplinesc toate dorintele lui Rares
Imi doresc sa reusim sa petrecem mai mult timp impreuna toti 3

Pentru ca am fost de o cumintenie exemplara tot anul as mai vrea cate ceva:
- un teren de casa, cu restul ne-om descurca noi (vezi, nici macar nu sunt pretentioasa!)
- luna aia de miere in Maldive la care visez de cativa ani si cat mai multe calatorii frumoase
- cat mai multi pantofi (merg si sandale sau cizme)
- o garderoba nou-nouta

si daca ai timp si ti se pare ca mi s-ar potrivi poti sa mai adaugi ceva si din cantecelul de mai jos. 

Love you Santa!


6 comentarii:

Ioana spunea...

Hm, cam multi pantofi in ecuatia asta :-P

AMR 2, are you ready? :-D

Monica spunea...

Ready dupa Craciun! Cate zile stai?

Ioana spunea...

Nu stiu sigur daca o sa pot sta si dupa Craciun :-(

AnatyDesign spunea...

You made my day ! mai ales cu partea a doua din scrisoare :))) sa tii se indeplineasca toate dorintele :)

tiberiumolnar spunea...

ce copil frumos ai...seamana cu tine!!

Monica spunea...

Multumesc czuky si Tiberiu!