miercuri, 22 iunie 2011

Dor de carte...

Azi am reusit performanta sa termin o carte dupa aproape 1 an (fara sa pun la socoteala "Sarcina, nasterea si nou-nascutul") si am simtit nevoia sa strig in gura mare! Spun termin pentru ca am mai rasfoit in intervalul asta faimoasa "Mananca, roaga-te, iubeste", dar nu se poate spune ca am citit-o.
Mi-a fost dor de citit....
Zilele trecute am intrat intr-un magazin mic dintr-un mare lant de magazine mici si am observat ca au carti din colectia Adevarul cu 6.5 ron. Super oferta asa ca nu m-am abtinut sa nu caut prin ele si cum o mare parte le aveam eu sau parintii, m-am oprit la Rodica Ojog-Brasoveanu - Cianura pentru un suras/Buna seara, Melania! Pana acum n-am mai citit nicio carte de R.O.B., nu aveam niciuna in casa si ma simteam oarecum in inferioritate fata de cateva milioane de oameni. Am citit-o pe nerasuflate in pauzele de somn ale lui Rares, ba chiar m-am uitat chioras la el ieri cand s-a trezit dupa aproape 2 ore de somn, mi se parea ca au trecut doar 15 minute de cand dormea....Nu stiu cand imi mai permit luxul asta, dar ma bucur ca am reusit sa termin o carte in primul an de viata al lui Rares. Daca as fi un pic mai organizata si daca Rares s-ar juca si singur, macar putin.....cate n-as putea face, dar asta e deja alta discutie.
Bine v-am regasit cartile mele dragi si pe curand!

3 comentarii:

Maria spunea...

Nici eu n-am reusit sa citesc in primul an al lui Vladut decat vreo 3 carti, cred... Si, daca ma crezi, nici nu mai stiu ce anume am citit. Stiu ca una dintre ele a fost un soi de chick-lit arabesc, despre 4 prietene dintr-o tara fundamentalista (daca stie cineva despre ce vorbesc poate imi zice si mie ce carte am citit :))) Despre celelalte doua nu-mi mai amintesc nimci, stiu doar ca au fost...
Am "recuperat" insa dupa 1 an si 2 luni, cred, cand am avut o perioada in care am citit ca apucata, orice imi cadea in mana, seara dupa ce adormea si la pranz daca nu aveam alta treaba, habar n-am cate carti, dar estimez undeva spre 30. E drept ca nu ma simt in stare de lecturi complicate si profunde, am citit romane, unele destul de usurele, probabil ca un fel de refugiu in alta "lume".
Iar m-am pierdut in detalii. Voiam sa spun ca va fi mai bine din punctul asta de vedere :)

Monica spunea...

Nici eu nu sunt in stare de chestii profunde acum, chiar ma gandeam ar merge un chick-lit insa nu ma mai indur sa dau bani acum pe o cartulie din asta pe care dupa ce o citesc o arunc intr-un colt. Categoria asta nu merita recitita, stiu ca am aruncate pe undeva vreo 10-15, dar nici nu ma obosesc sa le caut. Sper sa apuc perioada mai buna inainte sa reincep munca, am impresia ca serviciu+copil inseamna zero timp pentru mami

Maria spunea...

Eu am noroc cu taica-miu care cumpara carti la kilogram, cred, ca mereu are tot felul de noutati (inclusiv chick-lit, tatal meu e un sensibil :))) deci 90% din ce am citit anul acesta nu e cumparat, ci imprumutat de la el.

Nu e asa tragic, Monica. Pe masura ce cresc devin mai independenti, deci vei avea mai mult timp pentru tine, nu mai putin, chiar daca te intorci la munca. Mai dureaza putin, cam un an, apoi va incepe sa isi gaseasca ocupatii de unul singur la care il vei putea supraveghea cu o carte in mana :) Uite, Vladut deja incepe sa "citeasca" si sa "coloreze" singur (evident ca nu face niciuna dintre cele doua, dar rasfoieste reviste cu Winnie sau trenuletul Thomas cate un sfert de ora sau mai mult, sau mazgaleste o carte de colorat cu creioane cerate aproape jumatate de ora daca-l las). E o chestie recenta, de 2-3 saptamani, dar vad ca are din ce in ce mai multa rabdare. Mai e un pic si pentru tine, apoi o sa se simplifice lucrurile :)