marți, 12 iulie 2011

Invata alfabetul...citind

Am primit de la Ioana o leapsa noua. Cartile imi plac, multe din jucariile lui Rares canta alfabetul in 2-3 limbi deci il stiu, asa ca m-am apucat repede de treaba.


Cerinta: "Înşiruie câte un titlu de carte preferată pentru fiecare literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poţi înlocui cu o carte preferată care conţine acea literă în titlu. Ai voie sa pui în lista ta şi cărţi care nu aparţin beletristicii.”


Arta Conversatiei (Ileana Vulpescu)


Ben-Hur (Lew Wallace)


Cavalerii Pardaillan (Michel Zevaco)


De veghe in lanul de secara (J.D. Salinger)


Enigma Otiliei (G. Calinescu)


Fundatia (Isaac Asimov)


Ghidul nesimtitului (Radu Paraschivescu)


Robin Hood (Henry Gilbert)


Ion (Liviu Rebreanu)


Ȋn cautarea oii fantastice (Haruki Murakami)


Jane Eyre (Charlotte Bronte)


Anna Karenina (Lev Tolstoi)


La rascruce de vanturi (Emily Bronte)


Mandrie si prejudecata (Jane Austen)


Nunta in cer (Mircea Eliade)


O calatorie spre centrul pamantului (Jules Verne)


Pe aripile vantului (Margaret Mitchell)


Quo Vadis (Henryk Sienkiewicz)


Rebecca (Daphne du Maurier)


Shogun (James Clavell)


Shining (Stephen King)


Tess d'Urberville (Thomas Hardy)


Cronica unei morŢi anunŢate (Gabriel Garcia Marquez)


Ultimul mohican (James Fenimore Cooper)


Vin ploile (Louis Blomfield)


Piata Washington (Henry James)


Agonie si eXtaz (Irving Stone)


HarrY Potter (J.K. Rowling)


PanZa de paianjen (Cella Serghi)

Gata!!!!!

In ciuda faptului ca imi plac cartile si a alfabetului cantator pe care il ascult de cel putin 41564132 de ori pe zi a fost o leapsa grea. Daca cineva vrea sa preia leapsa...multa bafta, eu ma intorc la cartea mea, a 3-a de cand m-am reapucat de citit dupa nastere! :D Iupiii!!!


2 comentarii:

Ioana spunea...

Foarte fain te-ai achitat de ea, bravos! Si spor la citit :-)

Monica spunea...

Multumesc! O sa-mi salvez lista ta, ai multe carti pe care nu le-am citit si banuiesc ca trebuie! :)