luni, 11 iulie 2011

Muzeul Martipanului - Budapesta

Pentru cine nu credea ca imi place martipanul :)) ei bine imi place atat de mult incat n-am ratat o vizita la Muzeul Martipanului in babymoon-ul de anul trecut din Ungaria. Obiectivul nu era pe lista, dar la iesirea din Biserica Matyas am vazut semnul care te indeamna spre acest loc delicios si cum era sa refuz asemenea invitatie??
Intrarea se face printr-o cofetarie unde primesti imediat o bomboana de martipan. Inceput promitator, nu? :D Muzeul consta in doar 2 camere si chiar daca este atat mic exponatele sunt extrem de reusite, printre ele Cladirea Parlamentului, Bastionul Pescarilor, statuia lui Sissi in marime naturala, Podul cu Lanturi, tablouri de poveste/desene animate, harta Europei etc.
Iesirea se face strategic tot prin cofetarie unde nimeni nu mai rezista in fata galantarelor pline de prajituri si bomboane cu/de martipan.





5 comentarii:

Cami spunea...

Am vazut si eu muzeul cand am fost la Budapesta, in 2009. Impresionat! Si mie nici macar nu-mi place martipanul :))

Ioana spunea...

Mmmm, delicios! Inteleg ca ai rezistat cu greu sa nu infuleci exponatele, nu? :-P Cam la fel de greu cum am rezistat eu la Kalev, in Tallinn :-)

Monica spunea...

@Cami: nu-mi spune ca ai rezistat tentatiei de a gusta macar cateva bombonele! :))
@Ioana: as fi infulecat dar stiind ca e cofetaria plina nu am mai spart geamurile...daca stau bine sa ma gandesc ai gustat si tu...parca niste puisori din martipan am adus

Andreea X. spunea...

Mooooniiiii, pup!!!! :-*
eu mai am si acum puisorul de martipan de la tine... inimioara am mancat-o, dar de puisor nu m-am indurat! :D
Foarte tare pozele (preferata mea e cea cu cactusi....).

ps: felicitari pt blog, mi-e dor de tine si de piticotul tau! :-*

Monica spunea...

Pup Andreea si bine te-am gasit!! Si mie mi-e dor de voi si de iesit cu voi la ceainarie...